[MLUG] Re: [MLUG] Re: [MLUG] Re: [MLUG] Re[2]: [MLUG] Re[2]: [MLUG] pop3 & smtp через прокси сервер?

DH dh на gala.net
Вт Июл 30 22:39:23 MSD 2002

Да не за что...:)))))))
Всегда обращайтесь...:)))))))))

--
DH (http://dh.opennet.ru ICQ#:22751243)

-*******-
Win98 error 008: Illegal copies of Microsoft software found on harddisk, and
the modem didn't respond to our attempts to call the FBI.
-*******-